banner

powercard

Powercard aanvragen

Kaart verloren of gestolen?

  • Bel naar Card stop om je kaart stop te zetten: T 070/344 344 – 24/24h
  • Bel naar de Powercard dienst om een nieuwe kaart aan te vragen:
    T 056/41.69.12 tijdens kantooruren.

Extra tankkaart aanvragen

ico

Voordelig tanken

Knip vandaag nog in uw kosten. Met de Power tankkaart krijgt u permanent korting op de officiële dagprijs voor brandstoffen. Zo tankt u elke dag kwalitatieve brandstof op een voordelige manier. U krijgt ook uitstel van betaling en betaalt via domiciliëring bij uw bank.

Klaar en duidelijk, en helemaal gratis.

ico

Comfortabel, snel en veilig tanken

Dankzij de Power tankkaart verliest u geen tijd meer met cash betalen. Tanken gaat zo vlotter en kan op elk uur van elke dag. Diverse controles bij elke tankbeurt (toegelaten brandstof, code, week-of maandlimiet, personeelscode, …) zorgen voor een veilig kaartgebruik.

ico

Gedaan met tijdrovende administratie

De Power tankkaart geeft u een snelle, volledige controle over uw wagenpark. Het efficiënte beheer helpt om uw administratie te stroomlijnen en maakt het u ook een stuk makkelijker. U bespaart kostbare tijd die u aan belangrijke zaken kan besteden.

  • Geen bonnetjes meer binnenbrengen bij de boekhouder
  • Eén duidelijke en overzichtelijke factuur
  • Online beheer: zelf blokkeren, aanpassen, gegevens downloaden, alerts instellen, …
  • Nauwkeurig inzicht in het precieze verbruik van wagens
  • Gedetailleerde informatie over het brandstofgebruik: wie, waar & wanneer

 

ico

Geen onnodige investeringen

De Vlarem milieunormen maken het met steeds strengere regels en keuringen bijna onhaalbaar om zelf een brandstofinstallatie op het bedrijf te plaatsen. Met een Power tankkaart hoeft u deze zware investeringen niet te doen. U vindt altijd een tankstation in uw buurt.

ico

Altijd een station in uw buurt

Dankzij de samenwerking tussen Power en Avia, Octa+, Gabriëls, Lukoil en Bruno, tankt u met de Power tankkaarten in meer dan 650 tankstations met een spreiding over heel België. Internationale chauffeurs tanken met hun tankkaart van DKV, UTA, Travelcard, XXImo, e400 en Eurowag zonder problemen bij Power stations.

Waar u ook rijdt, er is altijd een station in de buurt.

FAQ Powercard

Als u uw vraag niet in onze faq vindt, dan kan u contact met ons opnemen via mail powercard@poweroil.be , telefonisch op 056/41.69.12 of per fax: 056/40.43.05.

Kan ik als particulier een Power tankkaart aanvragen?

Het Powercard systeem is enkel gericht naar bedrijven, BTW-plichtigen, vrije beroepen en zelfstandigen in België.

Ik wil graag een Powercard aanvragen, wat moet ik doen?

U kan het aanvraagformulier Powercard downloaden  en ons doorsturen per mail, per post of per fax. U kan dit aanvraagformulier ook verkrijgen in een bemand Power station. Wanneer u dit naar ons doorstuurt, nemen wij contact met u op.

Wanneer ontvang ik mijn Powercard nadat ik ze aangevraagd heb?

Als nieuwe klant ontvangt u uw dossier Powercard binnen 7 werkdagen nadat u uw akkoord gegeven heeft.

Bijkomende kaarten of kaarten ter vervanging van defecte of verloren kaarten ontvangt u binnen de 24 uur na aanvraag (telefonisch, via mail of via fax).

Waar kan ik met mijn Powercard tanken?

Dankzij de samenwerking tussen Power en de netwerken Octa+, Gabriels, Avia, Lukoil en Bruno kunt u tanken met één en dezelfde tankkaart in 650 tankstations in België.

Kan ik in het buitenland tanken met mijn Powercard?

Neen, gezien dit een nationaal systeem is, wordt deze kaart enkel aanvaard in tankstations binnen België.

Bestaat er een app waar ik alle stations kan terugvinden?

Ja, u kan deze downloaden via de Play Store (voor Android) of via de App store (voor Apple/Iphone).

Wat kan ik betalen met mijn tankkaart?

De kaart wordt gebruikt om producten die beschikbaar zijn aan de pomp te betalen. Aankopen in shops kunnen niet met de Powercard betaald worden.

Ik heb mijn kaart vandaag ontvangen maar het lukt niet om te tanken. Hoe komt dit?

Uw kaart is misschien nog niet geactiveerd, gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.

Ik heb 3x een foutieve pincode ingetoetst, hoe kan ik mijn kaart terug deblokkeren?

Wij kunnen uw kaart terug deblokkeren, gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.

Ik ben de geheime code van mijn kaart vergeten, kan ik een nieuwe code aanvragen?

Jammer genoeg kan de code van de kaart niet gewijzigd worden. Wij raden af om de code bij de kaart te bewaren. De code kan wel onder een fictieve naam opgeslaan worden in uw gsm, zodat u bij twijfel daar uw code kan nazien. Indien u uw code nergens terug kan vinden, gelieve dan contact met ons op te nemen. U ontvangt eerstdaags een nieuwe kaart met een nieuwe geheime code.

Ik wil graag een bijkomende kaart, moet ik hiervoor betalen?

Neen, ons Powercard systeem is volledig gratis. Bijkomende kaarten worden u gratis toegestuurd per post.

Ik ben mijn kaart kwijt/ mijn kaart is gestolen. Hoe kan ik ze blokkeren?

Tijdens de kantooruren (8u-17u) kan u ons contacteren op 056/41.69.12. Buiten de kantooruren kan u terecht bij Card Stop op: 070/344.344. In beide gevallen wordt de verloren /gestolen tankkaart quasi onmiddellijk geblokkeerd. Indien u uw kaart via Cardstop laat blokkeren, gelieve erna nog contact met ons op te nemen zodat wij u een nieuwe kaart kunnen toesturen.

Ik heb mijn kaart teruggevonden, kan ik ze nog terug activeren?

Indien de kaart door u teruggevonden wordt, kan u telefonisch, per fax of per mail aanvragen om deze kaart opnieuw in werking te laten stellen. Dan wordt de kaart onmiddellijk voor u gedeblokkeerd. 

Ik wil dat mijn nummerplaat/andere informatie naast mijn tankkaart op mijn factuur verschijnt, kan dit?

Ja, wij kunnen per kaart een nummerplaat/wagennummer/naam chauffeur toevoegen.

Ik wil dat de kilometerstand op mijn factuur verschijnt per tankbeurt, kan dit?

Ja, wij kunnen de kaart hiervoor activeren, gelieve dit bij ons na te vragen.

Kan ik online beheer van mijn tankkaart aanvragen?

Vanaf september 2016 kan u voor 5 (of meer) tankkaarten online beheer aanvragen. Gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn facturen per mail ontvangen?

Alle facturen worden in PDF-formaat per mail verstuurd. Indien u uw factuur per post wenst te ontvangen, gelieve ons dan te contacteren a.u.b.

Mijn adres is gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve uw adreswijziging schriftelijk aan ons door te geven. Dit kan ook per mail of per fax.